Posiadamy wiedzę, wykwalifikowanych pracowników oraz specjalistyczną infrastrukturę techniczną niezbędną do naprawy niemal każdego urządzenia komputerowego. Nasze kwalifikacje potwierdza uzyskany status Autoryzowanego Punktu Serwisowego HP. Na sprzęt pogwarancyjny proponujemy zwykle zawarcie umowy serwisowej opłacanej w formie ryczałtu miesięcznego. W kosztach ryczałtu zawarte są prace typowe jak i specjalne określone w umowie. Treść umowy i zakres usług dostosowujemy do potrzeb klienta. W zakres typowych pogwarancyjnej usługi serwisowej wchodzą poniższe rodzaje czynności.
Usługa zapewnia profesjonalny systematyczny przegląd i czyszczenie urządzenia i jest przeprowadzana wg ustalonego w umowie harmonogramu dwa razy do roku. Może być z przyczyn wyjątkowych inicjowana przez zgłoszenie telefoniczne lub osobiste do Centrum Serwisowego Konrad.
Usługa obejmuje:
Usługi konserwacyjne dotyczą także istniejących w firmie klienta rozwiązań sieciowych. Klient ponosi koszty zużytych do naprawy materiałów serwisowych.
Czynności powyższe wykonuje się z zasady na miejscu u Klienta, chyba, ze istnieje konieczność wykonywania specjalnych czynności konserwujących w Centrum Serwisowym.
Nie jest dla nikogo dziś tajemnicą, że najcenniejszym towarem jest informacja. Rzadko jednak zastanawiamy się nad tym jak bardzo jest ona nietrwała. Czasami wystarczy awaria prądu podczas pracy komputera, aby utracić cenne informacje. Dopiero wtedy uświadamiamy sobie, jaką miały wartość. Jeżeli nie wykazaliśmy minimum przezorności straty mogą być duże, a sytuacja często bez wyjścia.
W związku z tym, w ramach prowadzonych usług proponujemy naszym klientom prosty i wygodny sposób sporządzania kopii bezpieczeństwa. Cała operacja odbywa się w siedzibie klienta w dogodnych dla niego godzinach. Gwarantowana jest całkowita poufność (kopia bezpieczeństwa pozostaje u klienta). Jeżeli dojdzie do awarii systemu komputerowego i utraty danych, nasz firma zobowiązuje się do ich odtworzenia z ostatniej kopii w ciągu 8 godzin roboczych.
Obejmuje:
Usługa ta umożliwia osobom wyznaczonym przez Klienta do korzystania z wiedzy i doświadczenia inżynierów Konrad Sp. z o.o. przez telefoniczne omówienie bieżących problemów lub zapytań. Usługa polega na udzieleniu odpowiedzi ustnych w miarę możliwości podczas pierwszej rozmowy. W niektórych przypadkach konieczne będzie ponowne skontaktowanie się z przedstawicielem Konrad Sp. z o.o. po głębszej analizie problemu. Pracownicy dołożą wszelkich starań, aby rozwiązać problem w ciągu jednego dnia roboczego od daty zgłoszenia.
Powyższe usługi wykonujemy wg indywidualnych potrzeb klienta bez konieczności zawierania umów. W celu uzgodnienia zakresu usług prosimy o kontakt z kierownikiem serwisu.
Konto pocztowe w domenie Konrad.pl lub własnej domenie:
Hosting strony internetowej:
Ceny ustalamy indywidualnie zależnie od wielkości i ilości kont.
Ta strona wykorzystuje pliki cookie zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Pliki te wykorzystywane są do
gromadzenia statystyk odwiedzin naszej witryny. Więcej na ten temat możesz przeczytać tutaj.